onsdag 27 maj 2009

Onsdagkväll...redan??!!

Fattar inte vart dagarna tar vägen!!

Sorry att jag inte har uppdaterat...

Måndag var det jobb hela dagen..planeringsdag och kvällsöppet med "öppet hus".

Tisdag var en sängdag...jag missade att jag hade tagit mina cellgifts tablettter kvällen innan och mina rutiner blev inte som de brukade. Men den följden att då jag precis var på väg till jobbet blev jag så himla dålig i magen. Det var bara att vända om.... någon större ingående precisering behöver ni inte! Det skulle bara bli en massa "skitsnack"....hihi :))
Måste fixa rutin på att gå direkt till kylen och hälsofilen när jag stiger upp på morgnarna... magen behöver det! Jag lovar!

Annars tycker jag att lederna varit lite "småj-ig" det sista dygnet. Knän, armbåge och i svanken!
Av alla ställen. Det ömmar och knakar...kan det bero på att vädret utanför är halvregnigt och stormigt??

Idag onsdag har det varit fullt upp på jobbet.
Kom hem vid femsnåret och fixade middag...ugnrostade grönsaker och potatis samt ugnsbaka lax.
Malin hade gjort ett supergott vitlök/ört smör igår och det passade perfekt till fisken och grönsakerna... mums!!
Ikväll har det varit en del arbete vid datorn. Mycket som ska fixas på skjutbanan... en del kontakter fixar jag via mailen men det tar tid. Men vad vore man utan dator nu för tiden...

Inga kommentarer: