tisdag 16 juli 2013

Finbesök!

Åh så härligt att äntligen få träffa mycket goda vänner igen!
Vi har haft besök från metropolen Kil under ett antal dagar. Vilket blev både kärt och varmt!
De små liven ... nja...inte så små ...J är 6 år och R är nyss fyllda 3... fyllda min vardag med glädje!
Eftersom jag inte bara är mamma, utan också förskollärare, fanns det förstås saker och "rum" att vara i. Legohörnan fick en mycket betydande plats!

Mamman och pappan fick nog också sin beskärda del av "lek".
Då vi inte ses så ofta får man ta tillvara på de timmar vi möts. Lyckligt lottade är vi att få ha sådana vänner som M och R.... det är bara så tråkigt att ni bor så långt ifrån oss numera.

Gurkorna och tomaterna växer så det knakar. Maken pysslar på med vår altan och jag ... ja....jag funderar mest på var sommaren tog vägen!!?? För idag för 19 år sedan var det varmt, sol och åska! Hur jag vet det ...??!! Jo ... jag och maken stod brudpar då !
 ;-)

Inga kommentarer: