söndag 4 november 2012

Bjuder på en resumé....


Glädjer mig över att "kusin"Janice i Montana gillar sin stickade bolero jag skickade till henne då hon fyllde år i september.
Härifrån härstammar vi båda ... Olofsbäck Vännäs.

Grattat grannen Nina som fyllt "tant" eller vad det nu var....

Spenderat kvaltetstid och tillika födelsedagspresent  med syrran I kungliga huvudstaden!
....och inte satte vi någon i hörnet!....

Firat systersonen "Lilljägar'n" som fyllt 8 !

Som sagt...Lilljägar'n!

Varit på grannen Inga's disputation som hon fixade med bravur!

Fått en livsgivande present för en livräddande insats!

Älskar mannen som sett till att jag inte kommer att frysa i vinter!


Myste inne då färsta snöstormen ven ute!


Njöt av mammas palt och ingick i den beryktade paltkoman därefter!

Blev avundsjuk på maken som häromdagen skickade denna bild från älgskogen...insågdå att jag förmodligen inte kommer att kunna jaga överhuvudtaget något mer!
Så längtan efter sommar,sol och lagom värme kom över mig!

Inga kommentarer: