måndag 13 maj 2013

Sådärja...då är man ett år äldre. Födelsedagen igår spenderades med vänner, nära och kära! En alldelens förträfflig dag som började med frukost serverad av maken. Sedan var det igång. Till nästa födelsedag som ska firas i detta hus tror jag att jag installerar ett kösystem om tidsankomst. För det var alla på en gång systemet som gällde igår.Tur man har stort kök, långt köksbord och för många koppar! Här gäller det verkligen "finns det hjärterum så finns det stjärterum"! Jag hade gjort 2 citronmarängpajer och det verkade vara en alldelens förträfflig födelsedagsfika.Bullar och kakor serverades också naturligtvis , några med min mors hjälp. Maken hade också gjort sitt i bakandet.
Presenter strömmade in...man kan ju tro att jag fyllde jämnt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott